sâmbătă, 16 mai 2015

Asdfghjkl

Vino si-mi fii alaturi
Si ma-ncurajeaza cand alunec
Si cand mi-e bine si uit pret de-un minut
De bratul carui om ma sprijin
Si cand ne plictisim
Stai cu mine pana te resping cu privirea
Si rasuflu usurata dupa ce am inchis usa dupa tine
si ma simt vinovata, dupa
ca m-am plictisit si prefer sa butonez telefonul
cand poate, maine nici n-o sa te mai vad
si nici macar nu stiu
sa descriu, pe din afara,
forma buzelor tale,
pe care, cu atata zel
spun ca le cunosc.
Vino si-mi fii alaturi
In calatoriile mele matinale, spre statie
De la usa apartamentului tau,
Cand simt ca toti batranii din troleu,
Imi citesc pe trup, imbratisarile tale
Si saruturile in locuri mai jos de buric.
Vino si-mi fii alaturi,
Fara sa ne pese de cum se uita lumea,
Fara sa ne-ascundem si fara sa parem interesanti,
Pentru ca ne cunoastem
Si stiu deja ca te urasc
Dar te iubesc mai mult,
Incat sa raman langa tine.
Vino cu mine,
In vacanta la mare,
Dar nu in vama,  hai la neptun
Sau la olimp,
Doar cu-n prosop si-o apa la litru,
La nudisti,
Sa ne prajeasca soarele
Si briza marii sa-mi intre prin pori
sa simt ca acolo-mi incepe viata
si n-am nevoie de nimic mai mult
ca sa fiu fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu