miercuri, 6 iunie 2012

A sasea zi de vara

Am prins putin timp liber, intre studiul intens al silogismelor si al operei Ion si mi-am permis putin relaxare. Si cum creierul mi-e suprasaturat de informatii, care mai de care mai inutile, nu pot decat sa-mi petrec o jumatate de ora scriind. Si nu comentarii la romana, ci banalitati. Pe fundal, Hungry ghosts- i don't think about you anymore but, i don't think about you anyless si ploaia. Stiu, cam lung numele melodiei, dar compenseaza prin sunete. Si asa ne relaxam... Pielea-mi miroase a mar verde si buclele a cocos. Imi plac momentele astea de singuratate, cand doar sufletul meu e in casa. Imi place singuratatea uneori. Ma ajuta sa gandesc lucid. Sunt independenta sentimental. In sfarsit! Era si timpul sa nu mai traiesc in trecut. Si e bine asa! Inima a invatat din nou sa bata singura si iubirea nu-mi mai pronunta numele. Sunt ca oricare alt om de pe strada acum. Nu mai patez trotuarul de regrete. Si mi-e bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu