duminică, 2 octombrie 2011

Ritual tomnatic

Cand ploua mi-amintesc de tine..stropii de ploaie ce se preling pe pervazul meu, ti-au absorbit rusinea ca un burete si stau si ma privesc prin geamul transparent de sticla ..acelasi lucru il fac si eu..ii urmaresc cu degetul aratator, ore intregi, pana imi ingheata pielea...
 Cand e frig si trist afara si e bine inauntru, tot de tine imi amintesc.. mi te imaginez ghemuit sub plapuma, tremurand sfios intr-un ritm necunoscut mie, care-mi starneste curiozitatea, strangandu-ti secretele la piept,pentru ati tine de cald..iar frigul de afara, patruns pe crapatura geamului din balcon, iti gadila degetele de la picioare,consecutiv..si cum nu crezi in mos ene si nici in mos craciun, niciodata nu adormi cand vrei..insomnia e afectiunea specifica tie.. pleoapele ti se inchid usor, doar cand gandul iti zboara incet la mine..si te lasi pierdut prin labirintul parului meu, pe care dealtfel,l-ai sarutat la miazazi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu