marți, 28 iunie 2011

Pagini de jurnal...prafuit de vreme

Conversatie cu viitorul

E  ora noua.Ora magica pentru mine.Imi incalzesc mainile reci cu ceasca de cafea si gatul totodata.Lichidul maroniu cu gust amar ,lapte si zahar, imi strabate corpul.Mereu mi s-a parut ca-mi trec lichidele  prin dreptul inimii..defapt doar cele reci.Stomacul meu scoate sunete ciudate,bizare..Nu am mancat nimic .Aer,pasta de dinti si cafea…Cele trei lucruri care mi-au atins buzele aspre.*By the way,lipbalm time!Acum sunt moi.*Deschid dreptunghiul din coltul drept (stanga ta) al ecranului si caut prin multitudinea de identitati false,una.Nu o gasesc…Indoiala,iar tresare in mine.*Am un déjà-vu.Imi place sentimentul de cunoscut,de atins ,de palpabil.Dispare.*Revin la forma mea geometrica.Scriu un status indiferent si plin de spleen,masca a sentimentelor.Astept reactii…reactii intarziate…Nimic?Se pare ca nu starnesc mila…Nici nu vroiam.Totusi o reactie la orizont?Sufar!Din plictiseala,scap in mod neintentionat ceasca de cafea pe podeaua de lemn,acoperita cu nailoane.*Am uitat sa precizez:MAAA MUTT! Undeva in familiarul Galati,prin 17. *Picaturile de cafea  amara,zahar si lapte se imprastie ca firele de mercur.Nu am vazut mercur niciodata.*Sa trec lucru asta de prima importanta in lista mea cu Must-uri.Gata!*Un prosop plusat  cu linii negre saruta cafeaua , nailonul , podeaua , pamantul..Picioarele-mi sunt ude…Zaharul e pe degetul mic,laptele pe celelalte..Trupul mie acoperit de material sintetic.Bluza lui cu doua marimi mai larga,neagra,cu aripi din ata alba pe spate.*Am purtat-o pana cand i-a disparut mirosul de el..Acum are iz de pufuleti,cafea amara,lapte,zahar si crema de corp.*Vreau mirosul!!! Il simteam parca mai des cand miroseam a el.*M-am gandit ca data viitoare sa-i jefuiesc dulapul,de unul-doua tricouri cu miros.Sunt tricouri de sentiment alea…Bine,unele si cu transpiratie.*Din cosul de rufe sau masina de spalat?Nu stiu.*Molecule de parfum de primavara rece,ma inconjoara…E perfecta atmosfera asta.Eu,laptopul,ceasca de cafea goala,bluza cu miros…Bine, ar fi genial daca telefonul nu ar mai bazai.Daaaaa!Inspiratie nu am.Scriu ca sa scriu ceva.Altfel,plictisesc lumea cu informatii de genu:”bluza cu miros” si prea multe detalii despre mine.Ma hotarasc sa inchei*Asteapta!Imi duc ceasca  de cafea amara la bucatarie.Incerc sa-mi citesc viitorul in zatul imprastiat pe fundul cestii.Degeaba.Vad totusi o luna…Vreo legatura oare?(Ciudat nu cred in destin)*Revin,imi trag bluza de pe umeri,o las sa cada si ma hotarasc s-o spal.Poate i-o voi da lui..Bluza cu miros?Poate ma va crede nebuna.De fapt,e el mai nebun ca mine.Liniste.Inchid laptopul.Tipicul sound de shut down al pc-ului si liniste din nou…Privesc  pe fereastra.Neinspirati parintii cand au facut-o asa mare…Pot vedea cainele vecinului.Deja-vu din nou.*Ador senzatia de cunoscut…De fapt am mai spus odata lucrul asta.*Tresar.Telefonul suna…Soneria cu ritm gales,e rock ce mai,balada..Rad.El e.Sa-l las sa astepte?Nu.Liniste va rog.Conversez cu viitorul.

Un comentariu:

  1. Reţine asta : nu plictiseşti pe nimeni & nu mai scrie nici în glumă asta!

    RăspundețiȘtergere