marți, 28 iunie 2011

Progresul


Univers abstract

Copil cu pupile patrate,
In universul tau cu tenta violet,
Ma gasesc printre copacii arsi de ploaia acida,
Impodobiti de anotimpul sufocant,
Cu fructe patrate.
Gandirea-ti este in figuri geometrice,
Iar doua drepte paralele suntem noi.

Destinul…
(Ciudat nu cred il el)
Ne-a blocat liftul fericirii,
Nevoiti fiind sa alergam scarile.
Pline de cuie,tinte,figuri geometrice cu colturile in sus.
Am fugit pana cand sangele talpilor mele,
Te-a numit rosul.

Prin ochii tai,
Ma vad patrata.
Vibratia interioara a corpului meu,retusa colturile.
Acum nu ma mai intep in pupilele tale,
Insa ,in mod bizar,ma vad schimonosita.
Sa fiu eu,
Sau inima-mi priveste in oglinda?



Anatomie

Am inima in loc de creier.
Miros cu degetul mare,
Insult cu cel din mijloc…
Sentimentele nu-mi sunt filtrate
Prin panza ratiunii.
Le las sa zboare,sa se amestece cu praf.
Creierul stopat de dorinta implinirii absolute,
Si-a gasit in atriul stang un spatiu vid.

Ratiune,
Unde tie senzorul,unde-ti sunt?
Nu tie teama c-o sa pierzi inc-un discipol?
Student al  coranului,bibliei
Al moralitatii.

Inima,
Tu de ce bati agale?
Am in ochi praf de amagire,cristale translucide milimetrice,
In care se oglindeste el.
Nu puteai gasi o cale?
Decat sa storc din mine lichidul suferintei,
Ore virgula minute perioada secunde
Mai bine mor o clipa.
Dupa,lumina.Fasii de curcubeu.
Zambet amar.

Am inima in loc de creier.
Si  refuz transplantul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu