marți, 28 iunie 2011

Timiditatea inceputului...

Am decis ca primele mele postari in acest blog, sa contina poeziile scrise de mine,jocuri de cuvinte de la inceputul lui 2010.


Tonuri de vopsea
 
Albastrule,
imi colorezi pielea in nuante de cer,
asteptand sa ma imprastii ca fumul de tigara…
Culoare rece,
ignori chemarea-mi tacuta
si speri sa ma dizolv in licoarea suferintei…
Nuanta eterna,
ma cuprinzi in uitare
si privesti cum pier in vid…


Traiesc...

Meditez asupra nemuririi sufletului,
profesez meseria vietii monotone,
prestez pe scena teatrului de papusi,
cuget asupra inutilitatii mele,
ma inchin la picioarele creatiei maiestuoase,
plec spre stele cu gandul..
Realizez existenta mea ca praf cosmic,
remarc mortalitatea fiintei umane,
observ cadavrele mergand,
imprastii ganduri cenusii spre soare,
mor pentru a ma reincarna,
renasc din propria cenusa ca pasarea Pheonix
Traiesc…

Conversatie cu ego-ul

Ma urmaresti:maresc pasul.
Ma privesti:m-ascund de tine.
Ma strigi:surzesc.
Ma iei de mana:mor.
Ma privesti din nou:pleoapele mi se lipesc,refuzand sa descopere ochii mari,de sticla,reci ca respiratia ta.
Ma saruti:raman nemiscata.
Te sarut.
Ma iei in brate:ma transform intr-o stanca.
Imi ceri iertare:plec.
Ma strigi:am disparut.


Metamorfoza

Cu unghiile mici,inclestate in carne,
Ma lupt sa tin in atriul stang,sentimente
In cutia cerebrala,frustrari
In ochi lacrimi…
Incerc sa-mi rescriu scenariul vietii,
Incerc sa-mi formez un automatism din uitare.
Sa-mi conving fiinta ca nu e pentru mine,
Acela ,ce mi-a injectat in buze amagirea.
Incerc sa uit putinele clipe de fericire efemera,
Extazul revederii,fiorul despartirii..
Si cad intr-o lume a geniului,
Ma inchid in turnul meu de fildes,
Si las sa se dizolve copilaria,
Pudoarea anilor fragili,
Sentimentul absolute nerealizat,
Rusinea puerila…
Starea de latenta,se instaleaza in cadavrul cald,
Lasand uitarea sa-l patrunda,
Sa-l transforme in portal,catre o lume paralela,
In care acela e doar un cuvant scris,
Pe`o frunza moarta,purtata de veacuri…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu